Followers

Brain Booster Untuk Anak Anak Amalkan Setiap Hari Dengan Al-Fateh Junior

9:22:00 PM

Korang pening tak cari supplemen tambahan untuk anak anak yang sedap sekarang ni? Budak budak sekarang ni diaorang pandai memilih. Kalau sedap baru dia nak makan. Kalau tak sedap, tak nak dia makan benda tu kan hahaha. Ala rasanya semua budak budak sama jer. Anak anak kita pun pandai milih yang sedap je wak..


Korang pernah dengar tak dengan produk jenama Al-Fateh Junior? Produk Al-Fateh Junior ni macam gula gula tau..Berwarna warni. Haa dekat situ confirm anak anak korang suka nak makan kan..Bahan bahan yang terkandung dalam Al-Fateh Junior ni semuanya diperkaya dengan bahan makanan sunnah terpilih seperti Madu, Kismis, Safron, Gam Arab,minyak zaitun dan Delima.



Dalam satu botol tu kan ada 3 perasa iaitu strawberry, epal hijau fuji dan juga blackcurrant. Dia macam gula gula yang kenyal tu..Sedappp..Bentuk dia comel comel jer. Senang jer untuk anak anak makan kan..Selalunya anak akan minta lebih hahahaha. Adoi lebih sukatannya nanti..Yer la dia tengok dah macam gula gula kan..


Ok mesti korang nak tahu, apa lagi khasiat khasiat yang akan korang dengan Al-Fateh Junior kan? Ok jom tengok antara khasiat yang korang dapat sekiranya diamalkan secara konsisten:

1. Meningkatkan daya tahan diri
2. Meningkatkan daya ingatan dan hafalan
3. Membuka selera makan
4. Meningkatkan kecerdasan otak
5. Menghilangkan keletihan dan kelesuan
6. Meningkatkan kecerdasan fizikal
7. Membantu melancarkan peredaran darah
8. Membantu sistem penghadaman dan pencernaan


Kita ikhtiar kan. Semua ibu bapa nak kan yang terbaik untuk anak anak. Tambahan sekarang kalau kita tengok jadual sekolah anak anak memang memenatkan. Pagi sekolah. Petang sekolah lagi. Malam pula tuisyen hukhuk. Nak tak nak diaorang memang memerlukan sesuatu dari segi pemakanan untuk memberikan diaorang kekal bertenaga..


Kalau korang tengah cari booster tambahan untuk anak anak yang terutamanya untuk peperiksaan boleh lah bagi anak amalkan Al-Fateh Junior ni juga. Kenapa Al-Fateh Junior? Selain daripada bahan bahan sunnah yang terkandung di dalamnya, Al-Fateh Junior ni juga merupakan brain booster. 

Minda sangat memerlukan makanan tambahan (supplement) bagi merangsang IQ dan menstabilkan emosi ketika belajar. Kebanyakkan pelajar akan stress jika terlalu banyak belajar dan menerima input yg terlalu banyak dari luar. Jadi pelbagai masalah akan timbul jika tidak diatasi segera. Jadi disinilah fungsi supplemen untuk membantu minda anak anak kita untuk lebih fokus dan bertenaga .




You Might Also Like

0 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!