Followers

Jus Lutox Dnars Terbukti Mampu Mengurangkan Sakit Lutut & Mengawal Kolestrol

9:03:00 PM

Hanya yang bersalin melalui secara pembedahan jer tahu macam mana rasa sakit pinggang tu kan..Dulu aku tak rasa sangat tapi sejak dah 2 kali aku bersalin secara pembedahan ni, sakit pinggang tu memang terasa bila aku berdiri basuh pinggan dalam keadaan yang lama..Nak nak sekarang ni musim perayaan, memang kak fink akan jadi extra sibuk dari biasa..Raya kan mestilah ramai yang datang..


Kalau raya tak de orang datang, macam tak raya pula kan hahahahaha..Sunyi sepi jer dah macam hospital yer dak? Aku suka ziarah raya dan sambut tetamu datang dekat rumah..Arwah mak pernah cakap, tetamu datang bawa rezeki, bawa pahala..Ya aku percaya konsep tu..Tu belum lagi adik beradik datang beraya..Malam baru akak berehat..Sakit pinggang tu memang terasa..


Mungkin sebab faktor umur pun ya juga..Sekarang ni dah 30 lebih tak kan sama lah kecergasan macam umur masa 20 an kan? Dikurniakan 4 orang anak lelaki mesti korang boleh bayang macam mana hidup seharian aku..Menjadi seorang suri rumah, tugasan aku bermula dari seawal subuh sampai lah malam pun tak berhenti lagi..


Siang sibuk keluar masuk hantar anak ke sekolah..Uruskan rumah dari sidai dan melipat baju, mengemas rumah, masak dan segala aktiviti pembersihan dalam rumah memang aku yang uruskan..Aku pula jenis tak boleh tengok rumah bersepah..Nanti automatik akan rasa rimas..Tu yang jadinya tak berhenti buat kerja tu hahahahaha..


Satu hari aku cakap dengan suami, Pa mama rasa nak ambil sesuatu untuk hilangkan rasa sakit pinggang dan sakit lutut ni lah..Yer la rumah dua tingkat mesti akan turun naik sehari tu tak tahu lah berapa kali..Bayangkan lah angkat baju yang dah dibasuh dari mesin tu pun dah rasa sakit lutut oii..Tu belum lagi turun naik nak sapu tingkat atas dan bawah..Lepas tu naik pula bawa mop hahahah..

Klik Play Untuk Melihat Video

Penattt..Rasa macam nak tidur jer..Sampai lah satu hari aku tengok iklan Jus Lutox Dnars dekat Facebook..Eh macam menarik nak cuba sebab bahan bahan yang terkandung dalam Jus Lutox ni semuanya bahan bahan semulajadi dan makanan sunnah..Antara kandungan utama dalam Jus Lutox Dnars ni adalah Kurma, Madu, Lemon, Halia, Pegaga, Bayam, Markisa, Garam bukit dan Delima. 


Bila baca ada 12 kebaikan bila kita amalkan Jus Lutox Dnars ni, lagi semangat aku nak cuba:
  • Meningkatkan tahap kecergasan tubuh badan.
  • Menguatkan sistem imunisasi bagi melindungi tubuh badan daripada jangkitan penyakit.
  • Melancarkan peredaran darah.
  • Melancarkan proses penghadaman.
  • Membantu mengawal tekanan darah dan paras kolestrol.
  • Menyingkirkan toksin dari tubuh badan.
  • Meningkatkan tahap metabolisme tubuh badan.
  • Membantu mengatasi masalah angin dalam badan.
  • Membantu mempercepatkan pemulihan luka luaran dan dalaman.
  • Jus Lutox Dnars Memelihara sistem saraf.
  • Memelihara kesihatan tubuh badan secara menyeluruh

Lagi menyakinkan sebab Jus Lutox ni mendapat Sijil Pengiktirafan HALAL daripada Jakim..Dan kalau korang baca kebanyakan Testimoni ramai yang berjaya mengurangkan masalah sakit lutut dan rasa lemah badan tu..Yer tu yang aku alami sebelum ni..Badan penat..Penat sangat sangat..Lemau jer badan..Rasa nak tidur jer kalau boleh..


Aku start cuba Jus Lutox Dnars ni sejak dari Ramadan hari tu..Selalu nya aku akan ambil masa perut kosong waktu pagi tu dan waktu sebelum nak tidur sekali..Korang boleh ambil Jus Lutox Dnars ni pada bila bila masa yang korang rasa korang nak minum..Sedapppp..Tu yang buat rasa aku minum jus ni tanpa malas hahahahahahha..Serius sedap..Yang dah cuba jer tahu rasa tu macam mana..


Bukan aku jer minum Jus Lutox Dnars dalam rumah ni tapi aku juga kongsi dengan suami aku..Yer la dia lagi lah kerja kuat sangat..Lepas tu suka betul makan tak de kawalan..Dia kurus jer tapi ya Tuhan nafsu makan tu besar..Risau juga kolestrol tinggi kan..Siapa kata orang kurus tak de masalah kolestrol..Dengan Jus Lutox Dnars ni aku tak risau dah, sebab ianya mampu mengawal kolestrol..


Untuk sesiapa yang nak order Jus Lutox ni boleh terus secara atas talian dekat  :
Website : www.lutox.com.my


bersyukur sangat tertengok iklan Jus Lutox Dnar dekat Facebook hari tu..
sedapppp dan mempunyai banyak kebaikan untuk kita amalkan..Hebat Dnars!




You Might Also Like

0 828 PinKy PinKo say Hi!

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!