Followers

Coco Lejen: Coklat Cinta yang sedap tapi penuh khasiat untuk kita kita ajer

9:31:00 AM

Wah..kemain kak fink tajuk entry coklat cinta miahahaha...ok mohon adik adik ketepi sikit..yang dah akil baligh tak pe boleh baca entry kakak hari ni ya..korang pernah dengar Coco Lejen tak..eh aku pun baru je jumpa produk minuman coklat yang sedap ni..kalau korang penggemar coklat..mesti korang pun akan suka saat pertama kali korang cuba minuman ni..


Ok sebelum pergi lebih jauh lagi..mesti tertanya tanya..apa tu Coco Lejen? Coco Lejen ni sejenis minuman yang Halal berperisa coklat diperkayakan dengan herba herba seperti kacip fatimah, manjakani, lobata, sireh, kurma dan juga kolagen..nama jer ada herba herba ni tapi bila minum tu yang korang rasa adalah coklat yang sedap ok..kiranya macam minum hot chocolate gitu..


Ok meh kak fink jelaskan lagi khasiat di sebalik herba herba yang disebutkan tadi:

Manjakani:
Membantu menjaga kesihatan dan kecantikan dari dalam dan membantu untuk kekal awet muda

Kacip Fatimah:
Digunakan untuk mengekalkan sistem pembiakan yang baik bagi wanita, untuk mengetatkan dan melincirkan serta meningkatkan fungsi seksual seperti tongkat ali.

Lobata:
Membantu dalam merawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon

Sireh:
Ianya juga mengandungi antiseptik semulajadi yang berupaya membunuh kuman, bakteria dan kulat dengan khasiat hemostasis yang dapat melancar darah dan menghentikan perdarahan.

Kurma:
Kajian yang dijalankan membuktikan bahawa kurma antara makanan yang paling pantas diproses sebagai bekalan tenaga. Kurma tersebut akan segera dibakar dan ia akan disalurkan ke bahagian anggota lain dan otak. ia juga menyumbang dalam pembentukan darah dan sumsum tulang.

Collagen:
Digunakan untuk menghasilkan protein bagi membantu pertumbuhan ini serta mengaktifkan penjanaan semula sel badan baru.


Untuk korang yang ada masalah period tak stabil..kak fink cadangkan korang untuk cuba minum Coco Lejen ni sebab dah banyak testimoni berjaya mendapatkan kitaran haid yang stabil setelah konsisten minum Coco Lejen..selain tu ianya juga dapat mengurangkan sembelit dan mengurangkan jerawat jerawat yang mekar tumbuh di muka tu..terus rasa awet muda kan..sebab ada kandungan kolagen di dalamnya..


Macam kak fink yang gigih handle kembar dari awal pagi hingga lah malam ni..minuman Coco Lejen ni dapat menyumbangkan tenaga seharian untuk kak fink..tak de lah melepek jer kan..walaupun suri rumah sepenuh masa, aku bukan lah duduk je mengadap TV..aku lah driver..aku la bibik dalam rumah ni..serba serbi nak kena pantas..maklum ada anak kembar kan..

Jadinya bila minum Coco Lejen ni, badan rasa lebih ringan sebab dia pun buang angin juga tau..so jangan terkejut lah kalau korang minum Coco Lejen ni..korang asyik terkentut kentut..eh jujur sangat statement ni hahahahahaha..see dalam 1 minuman sedap..ada banyak khasiat tersembunyi untuk tubuh badan kita..


Kalau korang sejenis yang susah nak membuang pun digalakkan minum..sebab Coco Lejen juga berfungsi untuk melawaskan sistem perkumuhan korang..biar segala toksin toksin dalam badan tu keluar kan..baru lah rasa best sepanjang hari..eh aku tak boleh la kalau tak membuang sehari..rasa tak sedap jer badan kan..harus dinyahhhh kan ya..dah makan makan harus lah di flush dari badan..tak kan simpan buat pekasam ye dak hahahahaha...


Dekat sini juga kak fink senaraikan nama nama stokis untuk korang beli dan dapatkan secara cepat:

■CENTRAL
1. PUTRAJAYA
• Presint 8 Ummi - 0166603741
• Presint 17 Isz - 0102200984

2. KUALA LUMPUR
•Pandan Indah/Ampang - Pn. Aziah +60123906824
•Kuala Lumpur - Kieyna +60168926583

3. SELANGOR
• Serdang - noor 0196165258
• Batu caves - aimi 0134804519
• Seri kembangan - zeta 0139398685
• Kajang - Jasmah 0122961989
• Kajang - Nazura 016-9132475

■ UTARA
1. PERAK
• Lumut - cikgu bio 0196658187
• Seri Manjung - Puan Siti 019.4642508
• Manjung/sitiawan- puan ema 013.7771135
•Ipoh-Kuala Kangsar-Pn Diena 0175334485
•Lumut - Pn Sulha 01124239780
2. PERLIS
• Arau - Puan Siti 019.4642508

3. PENANG
•Bayan Lepas - Jasmah 0122961989

■ SELATAN 
1. JOHOR
• Skudai - Salwana +6013-7303008
• Muar/Batu Pahat - Aqilah +6013-4633994
2. NEGERI SEMBILAN
•Tampin - noor 0196165258
3. MELAKA
• Cheng - Puan Anisa +60173112368

■PANTAI TIMUR 
1. TERENGGANU
• k.Terengganu -Pn Daliza 0139568776

■ S & S 
1. SABAH
•K.Kinabalu - Salwana +6013-7303008


Ok tu senarai senarai stokis yang korang boleh terjah dan dapatkan secara terus produk Coco Lejen ni..kalau korang dah minum dan rasa nak menjual pulak pun boleh apply nak jadi dealer mahupun stokis ya..senang jer..refer link di bawah ni dan hubungi pihak Coco Lejen untuk lebih details ok..kak fink listkan semua maklumat, so senang korang nak refer nanti:

Email: nuqmansbiz@gmail.com
Telefon: 016-660 3741 / 016-312 7411

serius masa first time aku minum Coco Lejen ni rasa dia yang buat terpikat tu..
korang kena cuba rasa ok..



You Might Also Like

6 828 PinKy PinKo say Hi!

  1. wahhh boleh cuba ni... rasanya utk ibu menyusu mcm Alycia boleh cuba jgk kot..

    ReplyDelete
  2. mcm best je..mcm2 plak tu kandungannya..sume bagus2

    ReplyDelete
  3. sedapnya! hujan2 ni.. nk secawan kakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete

Please have some respect and be courteous when you comment in my blog =)

Thanks peeps!